Ga naar inhoud

HP Photosmart 5524 E-AIO


Jean Paul

Aanbevolen berichten

Dag,

Ik heb bovenvermeld apparaat aangeschaft maar het lukt mij niet om hem draadloos te laten werken. Ik vind op het scherm wel mijn modem B box2 terug maar op een bepaald beeld vraagt men om de WPA-toegangscode in te vullen. Welke kan dit zijn en waar vind ik dat terug ? Staat die ergens ingelezen in de PC/laptop bij "eigenschappen" of andere registratie ?

Hulpje graag

Dank

Jean Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jean Pierre

Eerst en vooral bedankt voor uw reactie en de aangeboden hulp hoor.

Ik heb ondertussen de oplossing gevonden en misschien kan dat u helpen om anderen te helpen.

Als je op een laptop klikt op de rechtstaande balkjes (verbindingsmeter met het draadloos netwerk) dan heb je alle aansluitpunten die mogelijk zijn. Als je op de juiste, verbonden, modem klikt met rechts dan krijg je "EIGENSCHAPPEN" en daar vind je "VERBINDING3 en "BEVEILIGING".

Onder beveiliging vindt u de SSID code die nodig is om de draadloze printer te laten werken. U kunt daar de code vinden als u in BEVEIKIGING DE LETTERS BLOOT MAAKT

Zo gedaan brandde mijn verbindingslampje voluit en bij testen bij uitprinten ging alles vlot.

Bon, bedankt

Jean Paul:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.