Ga naar inhoud

Voebal kijken via pc


Gast

Aanbevolen berichten

Een vriend van me vraagt me hoe hij via zijn pc veilig naar het voetbal kan kijken.

Men had hem geadviseerd dat via Free Live stream (of zo iets) te doen maar daardoor werd hij opgezadeld met diverse ongewenst software (malware).

Ik hoor wel eens meer dat men via de pc naar voetbal wedstrijden kijkt maar ik heb er geen ervaring mee. Wie wel? En hoe ga je dan te werk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Strikt legaal kan je enkel voetbal kijken wanneer via een website (bvb. Sporza, NOS of één van de TV-zenders) een voetbalwedstrijd in livestream wordt uitgezonden. Dit wat voetbalwedstrijden betreft waarvoor deze websites de rechten voor België of Nederland verkregen hebben. Uitzendingen van voetbal via buitenlandse TV-stations of andere aanbieders, zijn hier (meestal) niet te bekijken, omdat de rechten voor deze wedstrijden voor België of Nederland niet gelden. Mocht er een livestream voorhanden zijn dan zal je merken dat gemeld wordt dat deze niet voor kijkers in het buitenland beschikbaar is.

Over de niet-legale middelen om voetbal toch via de PC te volgen, willen/mogen we je als forum geen adviezen verstrekken. Maar dat zal je ongetwijfeld wel begrijpen (zie onze forumregels).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.