Ga naar inhoud

nieuwe laptop valt telkens uit door foutmelding


norma16

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, sinds enkele maanden heb ik een nieuwe laptop, Acer Aspire. Sinds een paar weken valt deze vaak uit als ik op de accu werk. De foutmelding DRIVER IRQL NOT LESS OR EQUAL athw8x sys verschijnt dan. Ik heb er verder geen apparaten op aangesloten.

Wie weet wat dit betekent en hoe het opgelost kan worden??? Bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bericht gaf toen aan dat er idd foute bestanden waren gevonden en dat dat zo niet opgelost kon worden en dat de betreffende gegevens in een apart bestand waren gezet. ik moet wel zeggen dat de laptop sindsdien bijna niet meer is uitgevallen.....dus tot zover dank!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je zelf geen enkel verandering aangebracht hebt aan de laptop zoals een ander besturingssysteem installeren of andere drivers installeren kan je toch best rekening houden met het feit dat je laptop nog maar enkel maanden oud is en bijgevolg nog in garantie.

Indien er wel veranderingen gebeurd zijn zou het terug zetten naar fabrieksinstellingen ( terug zetten zoals de dag van aankoop) je probleem kunnen oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.