Ga naar inhoud

[OPGELOST] route 66 kopieren naar nokia 95


Hillm

Aanbevolen berichten

Ik probeer Route 66 voor Mobile vanaf mijn harde schijf te kopieren naar mijn Nokia 95 mobiel. Tijdens het kopieren krijg ik de melding bij *.ogg bestanden dat ik wel kan kopieren maar het niet zal werken omdat deze bestanden geconverteerd moeten worden. Aangeraden wordt hiervoor een mediaprogramma te gebruiken. Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Kan iemand me helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Yannick,

Ja, ik kan het kopieren van de .ogg bestanden weigeren en en heb beide geprobeerd, dus niet kopieren en wel kopieren maar dat maakt niets uit, het werkt niet.

Ik kopieer gewoon via kopieren en plakken, dus zonder verdere tools. Er wordt inderdaad op gewezen dat ik een sybchronisatietool nodig heb maar ik snap niet wat daarmee bedoeld wordt. Is dat een speciaal programma?

Alvast bedankt, Piet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wel de juiste versie van Route 66?

Voor een nokia heb je een Symbian versie nodig, terwijl je ook een WindowsMobile versie hebt... Ik heb zelf tomtom geïnstalleerd op mijn gsm, en daarbij moest ik de programmabestanden rechtstreeks op de geheugenkaart zetten ipv naar mijn gsm kopieren via een kabeltje. Misschien werkt dat bij jou ook beter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.