Ga naar inhoud

laptop blijft hangen bij opstarten


bloodhunt36

Aanbevolen berichten

heej,ik heb een probleempje.

Me laptop blijft bij het opstarten hangen in het acer scherm,waar staat,opening boot (zwarte scherm).

Ik denk dat dit komt omdat ik een mapje in schijf c heb verwijderd met de naam windows old.000.

Deze had een grote van 40 gig en nadat ik op forums had gelezen dat als je dit zou verwijderen via schijf opruiming,dat dit verders geen effect zou hebben op het beschadigen van je besturingssysteem.

Vervolgens,starte ik internet op en een paar tellen later,valt me laptop uit.

Toen ik em weer aandeed,bleef hij opstarten tot aan het zwarte scherm.(dit blijft ie doen)

Nou heb ik een harde schijf met windows 7 erop,ook op me schijf d staat dat.

Maar als ik bij boot instel (f2 menu) de prioriteit instel op usb. doet ie alsnog helemaal niks.

Wie kan mij helpen?

Mocht deze info nog nodig zijn :heb een acer 8930.

Heb geen partitie meer met me oude besturingssysteem,want die heeft ie overschreven toen ik windows 8 erop zette.(had daarna weer windows 7 geinstalleerd die perfect werkte tot ik het betreffende mapje verwijderde....)

alvast bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat probleem zal niet te wijten zijn aan het verwijderen van de map Windows old.

Het kan zowel een software als hardware probleem zijn.

Hoor je nog een biep tijdens het opstarten van je laptop?

Geraak je nog in veilige modus, op de F8 toets tokkelen tijdens het herstarten van je laptop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.