Ga naar inhoud

Een app openen in Windows 8.1


Krijnver

Aanbevolen berichten

Vier maanden geleden kocht ik een nieuwe computer met stuurprogramma Windows 8. Naderhand heb ik geprobeerd te updaten naar Windows 8.1. maar dat mislukte en door de leverancier is de PC teruggezet naar Windows 8 en opnieuw geupdated naar Windows 8.1. Nu had ik in Windows 8 het programma: Verjaardagen van Bart Kussener. Alle verjaardagen van iedereen die wij kennen waren daarop ingevuld en zodra de PC werd opgestart kwamen deze verjaardagen 7 dagen van te voren in beeld.

Maar helaas, dat werkt niet meer. De app verjaardagen staat nog wel op de PC, maar ik krijg de melding dat deze app op mijn PC niet kan worden uitgevoerd. Ik dacht toen om het programma te verwijderen en opnieuw te installeren, maar ik kan, zelfs na heel veel zoeken, nergens het downloadprogramma vinden van deze app "Verjaardagen".

Kan iemand mij vertellen waar het downloadprogramma: Verjaardagen van Bart Kussener te vinden is en zo niet, hoe kan ik bewerkstelligen dat de app wel werkt op mijn computer ? Gaarne stap voor stap uitleg, want ik ben geen super deskundige.

Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groet,

Krijn Verhage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is mij bekend dat ik de verjaardagskalender bij Seniorweb kan downloaden, maar dat is voor mij niet de oplossing want die verjaardagskalender neemt geen gegevens over die in de "verjaardagen" van Bart Kussener staan. Dus de gegevens die ik ooit heb ingevuld in "Verjaardagen" van Bart Kussener, die wil ik graag terug hebben. Ik ben echt alleen maar geinterresseert in het downloadprogramma "Verjaardagen" van Bart Kussener. Als iemand mij uit kan leggen hoe ik dat binnen kan halen, dan ben ik pas echt geholpen.

Vr.gr. Krijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

:-)

Het is mij bekend dat ik de verjaardagskalender bij Seniorweb kan downloaden, maar dat is voor mij niet de oplossing want die verjaardagskalender neemt geen gegevens over die in de "verjaardagen" van Bart Kussener staan. Dus de gegevens die ik ooit heb ingevuld in "Verjaardagen" van Bart Kussener, die wil ik graag terug hebben. Ik ben echt alleen maar geinterresseert in het downloadprogramma "Verjaardagen" van Bart Kussener. Als iemand mij uit kan leggen hoe ik dat binnen kan halen, dan ben ik pas echt geholpen.

Vr.gr. Krijn

Hoi Krijn, ik zit met hetzelfde probleem.

Heb jij nog een oplossing gevonden?

Groetjes Marion

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.