Ga naar inhoud

WMM project werkt niet (meer)


Eginhollandia

Aanbevolen berichten

Ik ben al een hele tijd aan het puzzelen maar kom er niet uit.

Als ik in WMM een project open zie ik rode kruizen in plaats van de foto's die er geweest zij. Het lijkt alsof hij de foto's niet kan vinden. Nu is het zo dat ik een nieuwe pc heb waar de harddisk op de usb-poort H is aangesloten. Bij de oude PC stond hij op de Fpoort; wellicht zoekt WMM dus op de Fpoort. Ik heb al geprobeerd om WMM te "dwingen" de harddisk op F te zetten, maar hij wil persé de H poort hebben.

Help, wat kan ik nog doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt alsof hij de foto's niet kan vinden. Nu is het zo dat ik een nieuwe pc heb waar de harddisk op de usb-poort H is aangesloten. Bij de oude PC stond hij op de Fpoort; wellicht zoekt WMM dus op de Fpoort.

Ik neem aan dat u bedoeld: een externe harde schijf?

Probeer het volgende: via Computerbeheer >> Schijfbeheer de stationletter van de externe harde schijf F naar H wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kan eenvoudiger, namelijk zo:

klik met rechtermuisknop op kruis van een foto

klik op Zoeken naar ontbrekend bestand (eigenlijk de map)

Zoek zelf de betreffende map op.

klik op de gevonden map.

nu gaat WMM naar de eerst ontbrekende foto's zoeken in de zojuist aangeklikte map

alles wat er gevonden is wordt nu op de plaats van de rode kruizen gezet.

To whom it may concern...

aangepast door Eginhollandia
Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.