Ga naar inhoud

Outlook 2013 tweede account


Gijs Fieu

Aanbevolen berichten

Paar dagen geleden nam ik Outlook 2013 in gebruik. Daarbij heb ik 2 accounts aangemaakt; die allebei probleemloos verzenden en ontvangen. Het is echter zo dat enkel de standaardaccount alle berichten bewaart... Van de tweede worden de berichten automatisch verwijderd als er nieuwe berichten binnenkomen. De aldus verwijderde berichten zijn dan ook nergens meer terug te vinden .

Kan iemand hier een oplossing voor vinden aub? (hetzelfde probleem doet zich trouwens ook voor op laptop met Outlook 2010)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belgacom

Naast mijn eerste account bij Belgacom heb ik daar ook een tweede mailbox geactiveerd (aparte login en paswoord)

De tweede staat nu als standaard ingesteld. Verzenden en ontvangen verloopt voor beide zoals aangegeven probleemloos.

De als Outlook standaard ingestelde : (= de tweede mailbox) werkt perfekt.

De niet als standdard werkende : verzend en ontvangt probleemloos, maar alle inhoud van Postvak In verdwijnt na korte tijd automatisch en is nergens meer terug te vinden...

Sorry als ik een moeilijke klant ben..... (ik probeer dankzij jullie hulp bij te leren..)

Alvast bedankt om mij verder te helpen!!!

Nog even melden dat het probleem zich met Outlook 2003 niet stelde...

aangepast door Jean-Pierre
email adres verwijderd om spam te voorkomen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik al jaren Outlook en heb nu ook versie 2013, maar dat e-mails vanzelf volledig verdwijnen zonder dat je er een regel of .... voor ingesteld hebt daar heb ik geen weet van.

Dus heb je een regel of..... aangemaakt?

Op welke manier heb je die accounts aangemaakt, kan je de instellingen doorgeven?

Komen ze ook niet in de prullenbak terecht?

Ben geen Belgacom klant, maar heeft het soms met een instelling te maken op e-services van Belgacom waar je ook die mailbox aanmaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.