Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
Lukkie

Vervelende programma's

Aanbevolen berichten

• Topicstarter
  •    0

1)Hoe moet is Avast antivirus achteraf terug inschakelen?

2)Welke optie moet ik kiezen bij "klik op de optie "Alles uitpakken": 'Extract to' of 'Extract to folder' of 'Extract to folder'?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Punt 1 is correct:ik krijg die melding.

Punt 2: kan ik Avast later terugzetten?

Bedoel je met optie "Alles uitpakken":Extract to o​f Extract to here of Extract to folder?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Ik heb na terug opstarten de log op mijn bureaublad staan. Hoe kan ik die als bijlage sturen? Sluiten en Opslaan als doen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Ik had het in kladblok, maar weet niet hoe dit in een bijlage te steken. Daarom heb ik het in een Word document gekopiëerd en als bijlage gemaild.

Kan je hier mee verder of het je het kladblok nodig? Hoe Kopiëren dan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Log in om dit te volgen  

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...