Ga naar inhoud

Hij start niet op - StartupRepairOffline


niels_

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Mijn (Acer) laptop had vorig jaar een beetje kuren en wilde niet altijd goed opstarten, nu heb ik het weer eens geprobeerd.

Wanneer ik de laptop aanzet, dan krijg ik de keuze: 'Opstartherstel' of 'Windows normaal starten'.

Bij Windows normaal starten verloopt alles normaal, totdat ik opeens een blauw scherm krijg en daarna start de laptop weer opnieuw op.

Bij Opstartherstel wordt opstartherstel gestart. Hier staat dat dit enkele minuten kan duren. Gisteren heb ik hem een paar uur laten lopen en geen resultaat. Toen heb ik op deze website een artikel gezien hoe dit mogelijk te verhelpen was.

Ik heb een systeemherstelschijf gemaakt en heb deze bovenaan in het BOOT menu gezet zoals hier is beschreven:

http://www.pc-helpforum.be/f278/herstelschijven-voor-windows-vista-windows-7-a-38219/

Als ik de laptop dan opnieuw opstartte kreeg ik weer de keuze 'Opstartherstel' of 'Windows normaal starten'.

Toen ik voor Opstartherstel koos, kreeg ik na vrij lang wachten het volgende overzicht:

Probleemhandtekening:

Gebeurtenisnaam van het probleem: StartupRepairOffline

Probleemhandtekening 01: 6.1.7600.16385

Probleemhandtekening 02: 6.1.7600.16385

Probleemhandtekening 03: unknown

Probleemhandtekening 04: 21200117

Probleemhandtekening 05: AutoFailover

Probleemhandtekening 06: 2

Probleemhandtekening 07: BadPatch

Zouden jullie mij kunnen helpen met het oplossen van het probleem?

Op internet heb ik al oplossingen voorbij zien komen van 'Ga naar Start, Cmd', maar ik kan de laptop dus helemaal niet opstarten, ik kom niet op het bureaublad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.