Ga naar inhoud

vraag over website bouwen.


Aanbevolen berichten

hallo mijn naam is Ronald ben net nieuw hier. woon in Lopik en gevraagd of ik een website wil onderhouden / bijwerken.

dit is voor mij al weer een tijd geleden dat ik dit voor mijn eigen gedaan heb, ik loop nu tegen het probleem aan dat als ik een link van een onder liggende pagina aanklikt deze op het gehele scherm komt en niet naast en onder het logo en menu. aangezien dit een site is voor een goed doel hoop ik dat ik er hier een antwoord kan vinden.

de site is Stichting Jump4Semmy als je op kontakt klik zie je wat er gebeurt. klik je echter op de link "wat is jump4semmy" gebeurt er wat ik wil.

ik gebruik op dit ogenblik dreamweaver. ik kom er helaas niet uit.

groet Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg, zoals ik denk dat de site er moet uit zien, dit: 555110283f2c4a8fa23d7d8fbc559f20.png

kan je even een screenshot maken van wat jij ziet?

Probleem is niet dat de homepage er niet correct uitziet, probleem is dat je bij doorklikken op de verschillende links niet het gewenste resultaat krijgt. Ben geen Dreamweaver-kenner, maar zie inderdaad wel dat er een fout zit in de plaatsing van je tekst op sommige pagina's. Een screenshot is hiervoor zeker niet nodig.

Bij de links die niet werken ontbreekt in je HTML-code telkens de aanduiding

href="#"

Zet die er eens bij in je code en bekijk dan eens of dit enig resultaat oplevert ?

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit stuk moet je in de plaats van de bestaande code plaatsen bij wijze van test. Maar knip eerst de bestaande HTML-code uit en parkeer die (tijdelijk) naar een andere locatie (Word-bestand bvb.), zodat je deze steeds kan terugplaatsen mocht onderstaande oplossing toch niet werken. De vetgedrukte lijnen zijn diegenen waar aanpassingen zijn gebeurd. Je mag die ook manueel in de bestaande HTML-code wijzigen (zonder knippen en kopiëren) als je wil.

</li>

 <br />

<li><a href="#Organisatie.html" onclick="reload('Organisatie.html')">Organisatie Jump4Semmy</a>

<ul class="subMenu">

<li><a href="#Organisatie.html">bestuursgroep</a></li>

<li><a href="#werkgroep.vrijwilligers.html">Werkgroep / Vrijwilligers</a></li>

</ul>

</li>

 <br />

<li>

<ul class="subMenu">

<li></li>

</ul>

</li>

 <br />

<li><a href="#jump4semmy 2012.html">Jump4Semmy programma</a></li>

<li><a href="#jump4semmy 2012.html"> 02-06-2012</a></li>

<li>

<ul class="subMenu">

<li></li>

</ul>

</li>

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.