Ga naar inhoud

bestanden ophalen


patrick1

Aanbevolen berichten

hallo mijn computer is stuk geweest en heb moeten mijn windows 7 laten herop plaatsen ,ik was al mijn foto's kwijt met een cd dat ik gekregen had van iemand recovery heb ik de bestanden terug gevonden en terug geplaatst maar nu kan ik dit bestand swconf.dat niet openen kunnen jullie mij helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op welke manier heb je de foto's opgeslagen voor je PC stuk ging?

Gewoon in een map zoals de map "mijn afbeeldingen"?

Wat is er gedaan om de PC te herstellen?

Is je harde schijf geformatteerd en Windows opnieuw geïnstalleerd?

Je had van iemand een recovery, wat bedoel je daar juist mee, wat heb je juist gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

de foto's waren in een map bewaard in een map als jpg bestand op mijn D schijf . ik denk niet dat hij geformatteerd is , ik heb die recovery cd moeten laten draaien en dit heeft toch ongeveer 4u geduurd voor dat hij alles had overlopen dat zag ik mijn bestanden staan en heb ze allemaal aangeduid en doe moest ik aanduiden waar die moest geplaatst worden en ik heb ze op mijn D laten zetten , en na dat die cd alles te samen gezet had had ik dit bestand

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal nog wat dieper moeten spitten.

Gaat het om recovery schijfjes om je systeem terug naar fabrieksinstellingen te zetten of heb je een systeemherstelschijf om Windows te herstellen?

Lijkt me niet kunnen dat iemand anders recovery-schijfjes heeft om jouw PC terug naar fabrieiksinstellingen te zetten.

Staat de Windows op de C en je bestanden op de D, ook voor je probleem?

Kan je eens een printscreen maken van je verkenner waar het bestand zichtbaar is, en die afbeelding in een volgend bericht plaatsen.

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier (klik erop), hoe je die in een volgend bericht kan plaatsen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet de bedoeling dat je me het bestand zelf doorstuurt maar een afbeelding van je verkenner en zodanig dat de bewuste bestanden zichtbaar zijn.

Ik ken die software niet maar kan moeilijk geloven dat je foto's in zulk bestand terug op je schijf geplaatst worden.

Hoe groot is dat bestand trouwens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.