Ga naar inhoud

draadloos internet doet het ineens niet meer op PB Netbook Dot Se 750nl


Annemar

Aanbevolen berichten

Hallo,

Twee weken geleden heb ik via marktplaats een bijna ongebruikte PB Netbook Dot Se 750nl gekocht. Draadloos internet werkte prima. 2 Dagen geleden kon ik ineens geen verbinding meer maken. Het draadloos netwerk wordt wel gevonden, maar verbinden lukt niet meer (mijn vriend kan wel met zijn laptop verbinden dus het ligt niet aan de router oid). Het is voor mij niet mogelijk om internet via de kabel te krijgen, omdat we internet met de buren delen.

Ik heb bij packard bell drivers gedownload en op usb gezet (broadcom, realtek, intel en atheros, ik weet niet welke de goede is) en heb de netwerkadapter via configuratiescherm verwijderd (iets van realtek en broadcom) en een andere geinstalleerd(realtek en broadcom). Werkt niet, geeft nog hetzelfde probleem.

Ik ben niet echt handig met computers, dus het zou kunnen dat ik daarbij iets niet goed gedaan heb, ik heb geen idee.

Ik weet niet wat ik nu kan doen. Op internet heb ik verder ook nog niets bruikbaars gevonden

Wie heeft er adviezen? Ik hoor ze heel graag!!

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

lees de manual: doorgaans zit er een toetscombinatie (fn-toets + fx) waarmee je wifi kan schakelen.

heb je w8: kijk bij instellingen-wifi of niet toevallig de vliegtuigstand aan staat.

en er zijn op (nog steeds) laptops waar niet alleen de fn-toetscombi op zit, maar ook nog een fysiek schakelaartje....

dus manual erbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je reactie.

Net was ik nog even aan het vogelen met internet via een mobiele telefoon en op wonderlijke wijze was ik ineens verbonden met ons draadloos internet (en niet met de telefoon). Geen idee wat er gebeurd is, maar ik kan dus concluderen dat het probleem is opgelost;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.