Ga naar inhoud

www.systweak/

Aanbevolen berichten

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

• Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

• Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Hallo Kape,

Ik denk dat de uitleg voor mij wat te weinig is. Het RSIT 32 bit lukt wel. Tot en met Continue gaat het goed, dan kijg ik een hele lijst met regeltjes. ?????? In welk bericht moet ik dat plaatsen, waar en hoe? Het opslaan op het bureaublad mislukte, ik ga het nu nog een keer proberen.

Met vriendelijke groet, Tieneke

- - - Updated - - -

Hallo Kape,

Heet 'log'staat op het bureaublad, en nu?

Met vriendelijke groet, tieneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kape,

Op de een of andere manier krijg ik de 'log' niet in dit bericht. Ik heb het geprobeeld met slepen en kopieren. Ik krijg mooie schrijfregeltjes te zien maar mijn knopje om te zenden is dan ineens verdwenen. Ik heb geprobeerd de 'log' in de email naar je te sturen onder de knop beantwoorden. Is hij aan gekomen? Het akelige programma is er nog steeds; In de URL regel staat dan http/www. australianbrewery Etc. etc. die site heb ik nog nooit bezocht. ook verschijnt 'OneNote'van microsoft te pas en te onpas in beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens in je C-partitie of je daar het log van RSIT niet kan vinden ? Zo ja, hang het dan als bijlage aan een volgend bericht. Dat doe je door bij dat bericht te kiezen voor de knop "Meer opties" en dan "Beheer bijlagen". Bij "Beheer bijlagen" ga je dan naar het log en voeg je dat toe, zodat we het hier kunnen bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima ... dat is perfect gelukt.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.zip naar het bureaublad.

• Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Klik met de rechtermuisknop op Zoek.zip en klik op de optie "Alles uitpakken".
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

chromelook; 
firefoxlook; 
emptyfolderscheck;delete 
 {3444c3c5-6c56-4a16-a453-832b05bf6ea4};c
 C:\WINDOWS\tasks\At1.job;f
 C:\WINDOWS\tasks\At2.job;f
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r
 "AppInit_DLLs"=-;r
  C:\Program Files\SweetIM;fs
  startupall; 
filesrcm;

• Klik op de knop "Options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Firefox Defaults
  • Reset Chrome
  • IE Defaults
  • Auto Clean
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post nu de inhoud van het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedmorgen Kape,

Gisteravond lukte het niet meer. Vanmorgen bij het opstarten en ik had nog niet eens internet aangeklikt, was die nare pagina er al van de 'australian brewery'. Net stopte ik en daar was plotseling One Note van Microsoft, nooit aangeklikt, dus maar met het kruisje weggeklikt. Het hele programma van je heb ik door gelopen en er kwam een 'zoek-results' - Kladblok. Ik probeer weer via options de zoek-results te posten.

zoek-results.txt

log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je - nà het scannen met zoek.exe - nog steeds problemen met die "foute" zoekpagina ? Of was dit vanmorgen vóór je zoek.exe hebt laten scannen ? En je hebt nooit de bedoeling gehad om OneNote te gebruiken, begrijp ik ?

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.