Ga naar inhoud

foto's op cd branden


nineke

Aanbevolen berichten

Heel vriendelijk Yannick, ik had gedacht dat het mij gelukt was, maar blijkt nu dat dit helemaal niet zo is.

Een vriendin vertelde mij dat ik mijn foto's op cd mocht plaatsen, en ik die dan ook kon bekijken op tv, wat ik al heel erg raar vond, want moet dit geen dvd zijn was mijn vraag ? blijkt dat er dus niets opsta, of ja ?????? ik weet het eigenlijk niet meer.

Toen wou ik een gewone cd kopiëren met recepten op, alles liep zoals ik dacht dat het moest lopen, en nu staan al die recepten op mijn harde schijf bij mijn foto's.

Ben ik dan echt zo dom ?????

Besluit: ik moet nog heel veel leren.

Nineke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het hoeft geen DVD te zijn. Alle DVD-lezers kunnen CD's lezen.

Dat je recepten bij je foto's staan is niet normaal. Voor een kopie van een cd te nemen, open je Nero StartSmart en kies daar voor kopiëren en backup en daar kies je CD of DVD kopiëren. Dan zeg je welk het bronstation is en welke het doelstation. Als je maar een station hebt zet je zowel bij doel als bron hetzelfde station. Nero gaat dan de cd tijdelijk op de PC zetten. Dan vraagt Nero een lege schijf, steek die in het station, en de rest gaat automatisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt allemaal simpel als ik dit lees, allé, ja ... maar bij mij zegt hij dat de bron en doelmap dezelfde is, en dan loopt het al fout.

En ja, waarom krijg ik dan die foto's niet te zien, alles leek juist te zijn, ik had alles gekopieerd op een cd, en wou die dan bekijken op mijn tv, maar niets hoor, er komt op dat er een schijf moet geplaatst worden, ik zal nog even moeten zoeken vrees ik, maar heb er al heel wat tijd ingestoken, en hélaas nog niets bereikt.

Nineke

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.