Ga naar inhoud

Beste prijs/qualiteit game pc samenstellen.


bramver

Aanbevolen berichten

hey,

Het zit al een eindje in mijn gedachten om zelf een game pc samen te stellen.

ik game zeer graag maar heb al altijd met slechte pc gegamed -.-

daar wil ik nu eens verandering in brengen.

Bedankt mense :D

Waarvoor heb ik een PC nodig? - Ik zou de computer vooral gebruiken voor het gamen maar ook voor dagelijkse dingen.

Wat is mijn budget? - 500-600 euro.

Een merkcomputer of een samenstelling? - Ik zou zelf de pc samenstellen.

Ga ik overklokken? -Als de pc goed is voor het gamen waarschijnlijk niet.

Ga ik later upgraden? -Ik graag lang doen met deze pc dus ja.

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - nee, gewoon om films op een hardeschijf te zetten en muziek op iphone te zetten enzo

Ga ik zelf assembleren? -Als dit zou lukken om dat zelf te doen jaa.

Heb ik een besturingssysteem nodig? -windows 7 ofzo maar niet 8.

Ga ik zelf installeren? - ja.

Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Van buiten moet de pc er niet mooi uitzien maar hij moet wel kunne presteren.

Heb ik nog randapparatuur nodig? - voor randapparatuur kan ik zelf kijken.

Heb ik specifieke wensen? - Ik wil met deze pc vooral de zware games draaien zoals (Cod,skyrim zo'n games) en ik zou graag hebben dat de pc stil draait maar als dit veel geld kost hoeft dit niet.

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - Ik woon in belgie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op PC-Helpforum!

Ik vrees dat het budget van 500 euro toch wat laag ligt voor een gaming pc, vooral als je daar nog een besturingssysteem bij wilt.

Toch heb ik een samenstelling gemaakt (klik) waarmee je aardig kan gamen, maar ik zit wel wat boven je budget.

Als basis voor deze samenstelling is het Basis Gamingsysteem van PC-Helpforum gebruikt. De processor en het moederbord werden vervangen door een iets recenter model, de rest blijft ongewijzigd. Een aparte GTX 650 Ti videokaart is ook inbegrepen, helaas is er wel geen SSD aanwezig als opstartschijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.