Ga naar inhoud

windows xp ugraden naar windows 7


planplan78

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik wil mijn laptop Acer Aspire 4736z met windows xp upgraden naar windows 7.

Daarvoor heb ik de windows 7 ugrade advisor gedownload.

Deze geeft aan dat aan bijna alle systeemvereisten is voldaan. Behalve aan 2;

Atheros AR8121/AR8113/AR8114 PCI-E Ethernet Controller en de Qualcomm Atheros AR5B9 Wireless Network Adapter.

De windows 7 upgrade advisor geeft bij deze 2 aan dat, voordat ik windows 7 installeer, moet ik na de website van de de fabrikant van het apparaat om het laatste stuurprogramma te downloaden voor dit apparaat.

Nadat ik windows 7 heb geinstalleerd, moet ik het opgeslagen stuurprogramma installeren.

Nu is mijn vraag; waar kan ik deze 2 drivers downloaden en welke heb ik nodig? Mijn computer geeft aan dat al de laatste versies zijn. Ook driver tuner zegt dat alles up to date is?

Mijn volgende vraag is; Mijn laptop heeft 1gb ddr memory. Voor windows 7 is minimaal 2 vereist. Is het wel mogelijk om windows 7 te draaien op deze laptop?

Ik hoop van jullie te horen.

Greetz,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Bedankt voor je snelle reactie.

Deze laptop heeft echt maar 1 gb ddr memory. Ik denk dat deze al een veroudere model is. 5 jaar geleden aangeschaft hier in Jakarta, Indonesie.

Ik ga nu proberen windows 7 te installeren en na de installatie de 2 drivers te installeren.

Bedankt voor je hulp.

Met vriendelijke groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.