Ga naar inhoud

Oude simkaart in nieuwe smartphone


Timmekke

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb voor het eerst een smartphone gekocht en in afwachting van een nieuwe sim-kaart heb ik de oude van mijn GSM er eens ingestoken. Het was toch hetzelfde type kaart dus heb ik deze even geprobeerd maar ik kreeg ze er achteraf gewoon niet uit. De handleiding vermeldde dat je gewoon je vinger er op moest plaatsen en deze er dan zo uitschuiven maar dat ging dus echt niet. Zijn oudere simkaarten ms dikker ofzo, ze is al meer dan 10 jaar oud. Ik heb zelfs een pincet gebruikt maar ook dat ging niet tot ik dan maar de grove middelen heb gebruikt en er een mesje aan te pas kwam. Ze is er nu uit (wel een kras op maar ze werkt nog en mag binnen paar dagen toch in de vuilbak) maar ik heb toch mijn smartphone niet beschadigd hoop ik, maw heb ik iets fout gedaan? Voor alle duidelijkheid zowel in mijn oude gsm als in mijn nieuwe smartphone moet een gewone sim-kaart. Geen micro of nano dus.

aangepast door Timmekke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit komt wel meer voor ... . Een SIM kaartje is maar karton en sommige sleuven zijn erg krap. Als een kaartje geruime tijd in een toestel zit, kan het door temperatuur schommelingen etc, wat vervormen. Hierdoor kan het erg lastig worden om het te verwijderen. Bij sommige toestellen al meer dan bij andere. Maar je bent er zonder kleerscheuren vanaf gekomen, dus het valt ng mee ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.