Ga naar inhoud

Virus?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Toch startup repair laten lopen en gelukkig start de laptop weer op. Maar het lijkt me niet dat het probleem hiermee is opgelost, of wel?
Met een startup repair zou het kunnen dat ook de verwijderde malware terug aanwezig is. Laat RSIT eens opnieuw een logje maken ter controle.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Laptop inmiddels teruggekregen, met de melding dat het gaat om een hardwareprobleem. Hij dacht dat het met de moederboord te maken had aangezien hij strepen over het beeld zag lopen. Gelukkig valt dit binnen de garantie. Heb net contact opgenomen met het bedrijf waar ik de laptop online heb besteld. Hopen dat dit goed afloopt dus. :)

In ieder geval heel erg bedankt voor alle moeite!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dan het volgende deel van het verhaal. Indien de conclusie correct is, is het alvast een meevaller dat het nog onder de garantie gebeurt. Ook daarvan kennen we graag de afloop. Dat lezen we hier dan wel weer. Succes ermee !

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Laptop deze week ontvangen nadat hij bij de Asus fabriek is geweest. Probleem viel onder de garantie, gelukkig. Het enige wat ik niet helemaal snap is dat ze er een nieuwe harde schijf in hebben gezet, terwijl dat mijn probleem niet leek te zijn. Inmiddels geen/weinig probleempjes meer ondervonden sinds ik hem weer in gebruik heb.

Toch ben ik er niet helemaal zeker van dat ik nu volkomen van mijn probleem af ben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.