Ga naar inhoud

[OPGELOST] Videokaart ?


ward

Aanbevolen berichten

Hi, Sinds een tijd valt regelmatig de PC "uit", t.t.z. soms zwart scherm en herstart, soms zwart scherm>>ventilator begint te draaien (voordien naar temp. gekeken en was nog OK) en blijft zo staan, dat laatste wordt soms eens met bieptoontjes begeleid en ook gebeurt het al eens dat ik plots een dubbel beeld krijg met een kleinere resolutie.

Weet niet wat ik er moet van denken en waar te beginnen, heb al eens een viruusscan met avast gedaan maar noppes.

Weet iemand meer en betere oplossingen, met dank. :pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moederbord zou het aan moeten kunnen om het scherm direct aan te sluiten.

haal alle kabels even los van je pc en haal dan de videokaart er uit.

steek dan de kabel voor je videokaart direct op je moederbord.

dan alle stekkers er terug in.. en zie eens wat hij nu geeft.

ruik ook eens aan de voeding.. ruik je iets vreemds?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eens proberen met de drivers te vervangen, ms helpt het, indien niet ga ik em toch maar naar de PC boer doen, heb die al halvelings toegezegd dat ik dezer dagen eens ging komen met den bak.

Vriendelijk bedankt ook Yannick voor de voorgestelde hulp.

PS: woon in Zemst. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer inderdaad eens de drivers opnieuw te installeren

(verwijder eerst de oude en installeer dan opnieuw vanaf de bijgeleverde cd)

als dit het niet is dan durf ik wel bijna met volle zekerheid te zeggen dat dit een stuk deffect hardware is.

ikzelf woon niet in de buurt van zemst.. dus ik zou niet kunnen helpen.. weet niet of 1 van de andere vlaamse medewerkers er wel in de buurt woont... maar als u er mee naar een pc boer gaat dan kan dat natuurlijk ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.