Ga naar inhoud

Dvd brander schrijft geen iso files


m3m3nto

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen?

Mijn computer draait op Windows 7, maar ik wil ook Linux Mint 15 (Olivia) installeren (via Virtual Box). Hiervoor moet ik eerst een iso file branden op dvd. Nu krijg ik die iso met geen enkel programma op een schijfje gezet. Het programma schrijft de iso naar de dvd, sluit netjes af en de schuif van de brander gaat open. Helaas komt er een lege dvd uit. Hij schrijft wel al de rest, muziek, video, foto's en andere data. Ik heb al met verschillende merken van lege dvd's geprobeerd, verschillende software gebruikt zoals Power2Go, ImgBurn en Nero, verschillende snelheden, op alle mogelijke manieren de file geopend, het lukt me maar niet. Ik dacht dat de laser van de brander stuk was maar dan zou hij de rest niet schrijven. Het ligt ook niet aan de iso file want heb er al verschillende gedownload en geprobeerd. Telkens hetzelfde resultaat: lege dvd. De iso is net iets kleiner als 1 gigabyte, toch heb ik al geprobeerd met de udf optie van Nero. Net hetzelfde resultaat. Help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.