Ga naar inhoud

Traagheid Laptop


Ebonny

Aanbevolen berichten

Ik heb CCleaner uitgevoesd en heel wat rommel opgeruimd. Ook Adwcleaner nogmaals gedaan.

Nu wil ik defragmenteren en het programma blijft op 1% staan met de opmerking "Opbouw van de bestandslijst is gestart" na 1,5 uur stond dat er nog en heb ik het maar afgebroken.

Na het stop zetten blijft het toch nog werken dus moest ik de laptop afsluiten. Wat kan de oorzaak zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mijn harde schijf is gedeeld waarbij op de ene helft de Data staat en de andere helft de programma's.

Ik fragmenteer het deel waar de programma's op staan. Van de 290 GB is 217 GB gebruikt dus ruimte genoeg.

Het programma heet Defraggler Uitgever is Piriform..

Ik hoop dat je er wat mee kan.

gr Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb ik hetzelfde probleem. Ik probeerde het ook met de windows defragmentatie.

Hierbij kon ik het dataopslagdeel van de schijf consolideren !! volgens de tekst en het programmadeel kon ik niets mee.

Na gevraagd te hebben defragmenteren werd er 0% geanalyseerd en gooide hem er dan uit.

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch gelukt om chk/dsk te draaien via eigenschappen van de C disk en dan nu controleren.

Er is zijn een aantal dingen hersteld zodat het defr ook weer ging. Ik denk dat ik de discussie ga afsluiten en bedankt je voor de support.Mijn laptop is toch wel sneller geworden en laat hem nu even met rust voor nieuwe wijzigingen en controles.

gr Gerard

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.