Ga naar inhoud

Backup doet raar...


EYES-T

Aanbevolen berichten

Hoi,

Telkens wanneer ik een backup maak wordt de overgebleven ruimte op mijn externe schijf

steeds kleiner, soms tot 10gig. Tussen de backups zijn geen grote bestanden gedownload.

Ik gebruik het standaard backupprogramma van Windows7.

Iemand enig idee hoe dit komt? Wordt er misschien een gedeelte van de vorige backup

bijgehouden? Lijkt me niet erg waarschijnlijk en zeker niet met zo'n grote "hoeveelheden".

Alvast bedankt voor elke reactie en prettige feestdagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik was gisteren ook al eens gaan snuisteren tussen de verschillende BU-progaramma's die

worden aangeboden via Cnet en ik zal die FBackup eens proberen.

Blijft mijn vraag wel : waarom maakt ie die fout met de W7-BU?

Misschien is er hier nog een expert die hierover zijn licht kan doen schijnen?

Zalig Kerstfeest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Telkens wanneer ik een backup maak wordt de overgebleven ruimte op mijn externe schijf

steeds kleiner,

Iemand enig idee hoe dit komt? Wordt er misschien een gedeelte van de vorige backup

bijgehouden?

Blijft mijn vraag wel : waarom maakt ie die fout met de W7-BU?

Die Windows back-up tool maakt geen fout, over hoe je back-ups kan maken en hoeveel ruimte nodig is en het verwijderen van oude back-ups lees je in deze link.

Persoonlijk gebruik ik ook liever een ander stukje back-up software als de ingebouwde tool van Windows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.