Ga naar inhoud

Photoshop werkt niet meer foutmelding


Gast Lauratje330

Aanbevolen berichten

Gast Lauratje330

Hallo iedereen,

ik zit al een aantal weken te proberen om de foutmelding die photoshop tijdens het openen van het programma weergeeft op te lossen.

Hij geeft aan na een tijdje dat er na een aantal weken een oplossing komt, maar deze is er niet gekomen.

post-46728-1417705632,2504_thumb.jpg

Ben een beetje radeloos, hoe kom ik van deze fout af? Ik werk met vista en hij heeft het jaren goed gedaan.

Kan iemand me verder helpen?

Lieve groeten,

Laura

aangepast door Lauratje330
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lauratje330

Heey,

Dat heb ik al geprobeerd maar mijn herstelpunten zijn niet goed, deze werken allemaal niet. :(

Weet je iets van OpenGL af, daar spreekt iedereen over en misschien kan dat een oplossing zijn.

Want ik snap helemaal niets van OpenGL....

- - - Updated - - -

Ik ga nog eenmaal een systeem herstel proberen. Maar denk dat hij ook niets heeft opgeslagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook de software verwijderen zoals beschreven in deze link (klik erop) en dan best even onderstaande uitvoeren en dan photoshop opnieuw installeren.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lauratje330

Ga ik proberen. Alleen opnieuw installeren gaat bij mij niet lukken, iemand anders heeft hem er voor mij opgezet en alles weer mee genomen. Die persoon ken ik helaas nu niet meer.

CCleaner heb ik al maar ga het gewoon nog eens proberen.

- - - Updated - - -

Helaas, ook niet gelukt. Ik heb nu nog een grote scan aanstaan van advanced system care ultimate 7 (betaald) maar denk niet dat hierdoor de fout weg is. Maar probeer het wel.

- - - Updated - - -

Ik ben aardig handig met de computer, weet er wel wat vanaf. Ook heb ik al wat gegoogeld maar kom er niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lauratje330

Dat zou me ook niets verbazen, maar op dat moment was ik er blij mee. En maakte het me niets uit.

Maar vind het raar dat hij na 3 jaar in eens dit aangeeft. Dat snap ik niet, daarom denk ik dat er ergens iets veranderd is in mijn

computer. Maar weet niet wat.

- - - Updated - - -

Volgens mij gaf die gene les op een school met Photoshop, dacht dat hij daarom photoshop officeel had. Maar goed, dat lost mijn probleem niet op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt wel moeilijk als er geen werkende herstelpunten aanwezig zijn en je niet beschikt over de installatieschijf en het misschien ook nog eens een ilegale versie betreft.

Je kan goed overweg met PC, maak je dan ooit een volledige systeemback-up (image) die je kan terug zetten?

Kan je ook eens de correcte versie doorgeven van Photoshop die je gebruikt?

Die advanced system care ultimate 7 ken ik niet maar gebruik je die vaak en heeft die toevallig iets te veel opgeruimd waardoor je software in de soep draait?

Je kan onderstaande eens uitvoeren om te controleren of spyware/ virussen er voor iets tussen zitten:

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.