Ga naar inhoud

0xC00D11BA: Kan het bestand niet afspelen


Sargon

Aanbevolen berichten

Voor dat de mensen die me geholpen hebben met het samenstellen van mijn nieuwe computer denken dat ik deze al stuk heb gemaakt, ik moet jullie teleurstellen. Dit is een probleem op de gezinscomputer :)

Sinds een tijdje kraakte mijn boxen constant als er muziek opstond. Vooral bij het opstarten en het windows opstart muziekje. Maar uiteindelijk waren er constant lichte krakende geluiden. Vandaag heb ik een scherm veranderd en nu kan ik geen muziek meer afspelen (waar is het verband :) )

Ik krijg de melding:

0xC00D11BA: Kan het bestand niet afspelen

Het bestand kan niet worden afgespeeld vanwege een probleem met het geluidsapparaat, bijvoorbeeld de geluidskaart of de geluidscontroller. Deze fout kan de volgende oorzaken hebben:

  • Het geluidsapparaat wordt door een ander programma gebruikt. Sluit andere programma's die het geluidsapparaat wellicht gebruiken af en probeer nogmaals het bestand af te spelen.
  • Het geluidsapparaat werkt niet goed. Raadpleeg de probleemoplosser van Windows Help voor geluiden of de documentatie bij het geluidsapparaat om het probleem op te lossen.
  • Er is geen geluidsapparaat geïnstalleerd op de computer. Installeer een geluidsapparaat en probeer nogmaals het bestand af te spelen.

Fout-id = 0xC00D11BA, Voorwaarde-id = 0x00000000

Wanneer ik bij het configuratiescherm bij geluid & audioapparaten ga kijken zegt hij: Geen Audioaparaat.

Via Everest Home Edition heb ik deze kaart:

Creative SB0350 Audigy 2 ZS Sound Card

Intel 82801EB ICH5 - AC'97 Audio Controller [A-2/A3]

Heb dan via daar eens gekeken naar drivers, maar die kan ik niet installeren omdat hij geen apparaat vind ...

Dank bij voorbaat.

0xC00D11BA: Kan het bestand niet afspelen #PopUp{cursor: hand; color: green; text-decoration: underline;} #idGlossary{cursor: hand; color: green; text-decoration: underline;}

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag eens een poging gedaan met de cdrom. Ik denk toch dat dit de juiste is. Krijg nu dit bericht. Deze kaart moet toch enkel in het moederbord steken hé? Want ik heb nog een geluidskaart liggen en daar hangt aan een bepaald poort (cd spd if) een kabeltje aan, dat in mijn andere pc naar de cd / dvd speler liep.

Maar de geluidskaart heeft altijd gewerkt.

Hier de print screen (hopelijk kan je het lezen) Hij zeg eigelijk gewoon dat hij geen kaart vind.

naamloos-2.jpg

?action=view&current=naamloos-2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag die andere geluidskaart van hetzelfde merk er eens ingestoken. Denk zelf dat het hetzelfde model en al is. En nu werkt mijn geluid perfect. De andere kaart zal dus wel definitief kapot zijn zeker?

Of is er nog iets dat ik zou kunnen proberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.