Ga naar inhoud

Spybot.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Die bestanden in de Prefetch-map mag je zeker verwijderen.

En die account voor CCleaner is me volkomen nieuw. Als je via de link die ik opgegeven heb naar de pagina van CC gaat, wordt de download van het programma toch onmiddellijk opgestart (zo niet moet je even zelf de download in gang zetten). Maar van één of andere vorm van registratie heb ik nog nooit gehoord of gelezen. Als dit bij jou wel zo is, maak daar eens een screenshot van ... want dit is wel absoluut nieuw (en compleet onbekend) voor mij.

Easy Cleaner zou een goed alternatief zijn, maar heb toch liefst de "grote opruiming" met CC om zeker te zijn van wat er allemaal gebeurd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:)

Toch gisteren een fout gemaakt. Alles was zo verschrikkelijk traag dat ik schijnbaar een verkeerde download had aangeklikt en dat hij daarom voor een account vroeg.

Vandaag is het dus wel gelukt en onvoorstelbaar wat daar naar voren kwam.Ik stond er versteld van dat hij het uberhaubt nog deed. 325 fouten en enorm veel aan tijdelijke internet bestanden verwijderd.

Ik heb 2 vraagjes moet ik nu nadat cc cleaner gelopen heeft en de fouten opgelost de pc opnieuw opstarten?

En moet ik je de back up doorsturen?

Want ik heb het idee dat hiermee alle problemen in een keer opgelost zijn.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier kan ik je al heel snel antwoord op geven. Want dat heb ik zojuist meerdere malen geprobeerd en zonder resultaat.

Om te beginnen eerst het zoekprogramma gestart om oude bestanden op te sporen en die te verwijderen. Daarna over gegaan tot installatie.

Maar keer op keer kreeg ik weer het bericht dat er een andere bestandsnaam moest komen.

Daarna keek ik dus weer in het zoekprogramma en vond ik dit bestand terug wat ik even van te voren verwijderd had.

downloadg_jpg.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb JAVA ook succesvol kunnen vernieuwen.

Tot nu toe hebben alle veranderingen heel positief gewerkt.:)

Ook het opstarten gaat veel sneller.

Tot het moment dat ik op internet explorer moet drukken om verbinding te maken. Dan duurt het heeeeeeeeeeel lang voordat de startpagina zich opent.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.