Ga naar inhoud

Spybot.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vreemd. Laten we dan eerst iets anders proberen :

Download Combofix en zet het op je Bureaublad.

Indien je Combofix al eerder hebt gebruikt, gelieve die versie te verwijderen en Combofix opnieuw te downloaden via bovenstaande link, want Combofix wordt dagelijks geupdate.

Dubbelklik op Combofix.exe en volg de instructies, aanvaard de disclaimer door y te typen. Tijdens het runnen van de fix, NIET in het venster klikken, want dit zal je pc doen vasthangen.

Wanneer de fix voltooid is en na herstart, zal de log combofix.txt openen.

Indien je, tijdens of na het downloaden van Combofix of tijdens het gebruik van Combofix een melding krijgt van je antivirus- of een andere realtime scanner, schakel dan deze scanner uit en download Combofix opnieuw.

Sommige scanners zien bepaalde componenten die Combofix gebruikt als verdacht en gaan deze blokkeren of verwijderen!

Hang het log van Combofix aan je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, McAfee (en hij niet alleen) heeft de gewoonte om daarop te reageren. Daarom dat er ook in de instructies staat dat je de scanner - tijdelijk - moet uitschakelen als je een dergelijke melding krijgt. Om nu terug correct te werken moet je eerst Combofix verwijderen.

Doe dit zo : Start -> Uitvoeren en typ: combofix /u

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Download dan opnieuw Combofix en laat scannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorrie ik vind dit best vervelend dat ik deze fout gemaakt heb. Maar durfde geen risico nemen. En had het via McAfee verwijderd. Maar dat was dus jammer genoeg niet voldoende.

Nu zit ik met de volgende vraag.

Ik open via start. Maar dan schrijf je uitvoeren. Ik heb geen idee waar ik uitvoeren vinden kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorrie ik vind dit best vervelend dat ik deze fout gemaakt heb. Maar durfde geen risico nemen. En had het via McAfee verwijderd. Maar dat was dus jammer genoeg niet voldoende.
Geen probleem, hoor. Beter een vraag te veel dan eentje te weinig.
Nu zit ik met de volgende vraag. Ik open via start. Maar dan schrijf je uitvoeren. Ik heb geen idee waar ik uitvoeren vinden kan?
Klik op "Start", dan heb je een aantal keuzes o.a. "Help", "Zoeken" en "Uitvoeren" in de startbalk (eventueel samen met een aantal programma's die je kan opstarten). Daar dus klikken op "Uitvoeren" en dan krijg je een balkje, waar je de opdracht van Combofix in kan zetten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het zit echt niet mee
Dat mag je wel zeggen :s Wil je eens nakijken of volgende mappen op je PC aanwezig zijn : C:\Combofix en C:\Qoobox. En laat ondertussen ook CCleaner eens los op je PC.

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.