Ga naar inhoud

Facebook gehackt (of iets anders?)


Aanbevolen berichten

Hm, vreemd. Vraag me af hoe die persoon dan aan mijn Facebook kan. Ik zal in ieder geval moeten afwachten of hij weer mensen toevoegt via mijn Facebook. In ieder geval al enorm bedankt voor de hulp!
Kan betrokkene eventueel via de normale weg - met kennis van inlognaam en wachtwoord - niet op je Facebook terecht ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al mijn wachtwoorden vorige keer (na het openen van mijn vorige topic in mei vorig jaar) veranderd, omdat ik toen wist dat hij mijn wachtwoorden kon krijgen via Ad Yield Manager. Nu heb ik mijn wachtwoord maar opnieuw veranderd, maar hoe hij er weer aan zou zijn kunnen komen weet ik niet. De enige andere mogelijkheid die ik kan bedenken voor die opduikende vriendschapsverzoeken die ik zogenaamd geaccepteerd heb, is dat de personen nu pas de vriendschapsverzoeken geaccepteerd hebben die hij toen hij vorige keer (in mei 2013) toegang had tot mijn Facebook verzonden had. Al lijkt mij dat nogal onwaarschijnlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.