Ga naar inhoud

wlan werkt niet meer


marcelloes

Aanbevolen berichten

ik heb de pc open gemaakt en toen ik het front er af haalde zag ik de wlan kaart, ik heb toen de draad gevolgd en ik denk dat deze niet goed op de print zat want toen ik weer opstarte ging hij de wlan kaart installeren.

dus en ik kreeg ook geen melding meer dat de bus controller niet goed werkte, dus mijn proleem is opgelost.

heel erg bedankt voor je hulp en je geduld.

ik weet niet of ik op dit forum een vraag mag stellen over een medion laptop maar,ik zoek namelijk een bodembehuising voor een medion-akoya nootbook/pc model P6627/MD97721.

mischien kan je mij door verwijzen.

als dit niet mag toch erg bedankt voor je hulp,tot de volgende keer.

groetjes marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de pc open gemaakt en toen ik het front er af haalde zag ik de wlan kaart, ik heb toen de draad gevolgd en ik denk dat deze niet goed op de print zat want toen ik weer opstarte ging hij de wlan kaart installeren.
Dat was ook mijn vermoeden :-)

Dat is dus opgelost.

... ik zoek namelijk een bodembehuising voor een medion-akoya nootbook/pc model P6627/MD97721.
Wat bedoel je met bodembehuizing?
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.