Ga naar inhoud

PSU past in mijn case?


quickwoody99

Aanbevolen berichten

Een TFX voeding kan niet gebruikt worden met deze grafische kaart daar ik deze niet zwaarder kan vinden dan 300Watt :hmmmm:

De grafische kaart word nog niet vermeld in de calculators om het vermogen te berekenen van een voeding maar als ik de reviews zo lees zou een 500 Watt voeding moeten volstaan.

Nu kan je de opening misschien aanpassen voor een standaard ATX voeding maar dan zou ik eens navragen in een winkel of ze geen voeding hebben die stuk is zodat je daadwerkelijk kan kijken of ze wel zou passen.

Mocht je kiezen voor het gat groter te maken mocht dit kunnen zou ik alle componenten uitbouwen zodat zeker geen ijzer zaagsel of splinters je hardware kan vernielen.

Een andere optie is om een andere pc behuizing te kopen en alles over te bouwen samen met een nieuwe voeding.

Een nieuwe behuizing hoeft niet duur te zijn en dan pas alles zo out of the box.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik denk dat deze de beste is: Sharkoon MA-I1000 @ Azerty

sinds de eerste 2 die je voorstelde maar één 3.0 usb hadden.

En ik ga hem dan ook met azerty bestellen samen met de voeding en kaart sinds het dan gratis verzending is. En de prijzen zelf zijn een beetje lager, zeker voor de kaart.

Ik ken wel niet veel van de pc's in elkaar steken maar met wat browsen op het net zal het me wel lukken hoop ik, heb jij hier nog tips voor?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik eraan denk , ben ik een beetje te snel geweest met het oordelen.

Op mijn pc staan vooraan ook nog 4 plaatsen voor kaarten met de namen , namelijk : Smartmedia, Compact Flash I/II, SD/MMC en MS/MS PRO

Maar ik veronderstel dat dit onderdeel ook in deze behuizing past aangezien er een plaatsje met dezelfde grootte vooraan zit:)

Alvast bedankt.

aangepast door quickwoody99
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.