Ga naar inhoud

powerpoint


paulintje

Aanbevolen berichten

ik heb een nieuwe laptop met windows 8.1 maar mijn powerpoint van bij maijn mails gaan niet meer automatisch open ik moet dia per dia aanklikken als ik de pp aanklik gaat die open en dan krijg ik links op het scherm al de foto's die verwerkt zijn in de pp en in het midden de 1e foto bij windows 7 ging dit automatisch graag een antwoord en alvast bedankt (ik ben maar een leek in die materie van comp)

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag paulintje,

:welkom:

Welke bestandsextensie heeft die powerpoint?

Welke office versie gebruik je op die nieuwe laptop?

Je kan alvast via start-> configuratiescherm-> standaardprogramma's-> een bestandstype of protocol aan een programma koppelen controleren of de bestandsextensie aan het juiste programma gekoppeld is en of de beschrijving klopt.

post-23245-1417705651,656_thumb.jpg

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

- - - Updated - - -

Hallo

Ik beschik niet over microsoft power point maar ik heb wel open ofice 4.0.1. Wanneer ik op de pp klik om te openen verschijnt het teken van open office in een flits en krijg ik de pp te zien maar hij speelt niet af. Er is trouwens geen enkel programma van microsoft geinstalleert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan verwijs ik naar bericht 2.

Zorg dat de powerpoints aan je powerpointviewer gekoppeld worden.

Dag paulintje,

:welkom:

Welke bestandsextensie heeft die powerpoint?

Je kan alvast via start-> configuratiescherm-> standaardprogramma's-> een bestandstype of protocol aan een programma koppelen controleren of de bestandsextensie aan het juiste programma gekoppeld is en of de beschrijving klopt.

[ATTACH=CONFIG]29982[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.