Ga naar inhoud

Geen emails zichtbaar in Outlook


Floo055
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop met: Windows 8.1 en Office 365

Op mijn vaste PC, mijn telefoon en mijn iPad heb ik exact dezelfde instellingen als op de laptop.

Imap account, dezelfde poort-instellingen, etc.

De account instellingen voor Gmail werken prima.

De account instellingen voor een 2e email adres (externe provider die mijn zakelijke mail beheert) ingevoerd, maar de emails zijn NIET ZICHTBAAR in Outlook.

Als ik een nieuw account aanmaak, dan gaan de instellingen (IMAP) goed.

Er wordt zelfs een testbericht verstuurd, die ook aankomt. (die is overigens ook niet te zien in verzonden items)

Dan verschijnt een pop-up met de volgende tekst:

U kunt aan de slag

Er is iets fout gegaan bij het ophalen van de app uit de catalogus. Probeer het opnieuw.

De inhoud van de map Gegevensbestanden is ovirigens ook heel gering (helemaal tov die van Gmail)

Mijn helpdesk-amigo kan me niet verder helpen.

Ben erg benieuwd naar de briljante oplossing !!

Alvast bedankt.

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.