Ga naar inhoud

Rare vertragende toestanden op mijn XP desktop


grondmiljaar

Aanbevolen berichten

Vorige week een format-c uitgevoerd, alles netjes terug geïnstalleerd en bijna alles werkt weer zoals het hoort.

Bijna, want wanneer ik een video op Youtube wil kijken loopt het fout: het geluid speelt zonder vertraging of hapering, het beeld is een ramp. Eerst zwart, dan enkele seconden later heb ik beeld maar dan lijkt het alsof de achterstand ingehaald wordt. Het beeld stopt weer en blijft stilstaan, terwijl het geluid gewoon verderloopt. Het hakkelen blijft zich constant herhalen. Soms heb ik ook "blokjesbeeld". Ik heb dit probleem als ik via Firefox kijk, maar ook via Chrome, daar is het nog erger, daar is zelfs het geluid traag.

Wat ook soms gebeurt: ik wil een statusupdate doen op facebook, ik klik in het tekstvak en de knipperende cursor verandert in een streepje. Ik zie niet wat ik intyp en even later staat alles wat ik getypt heb in één keer in beeld, ongeveer hetzelfde effect als de video's op youtube. Ook deze hapering herhaalt zich steeds. Dit probleem heb ik wel niet iedere keer wanneer ik een tekst wil typen, maar wel regelmatig.

Het is allesbehalve aangenaam.

Alvast bedankt voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.