Ga naar inhoud

Nieuwe gamepc (het zoveelste topic hierover, sorry!!)


Aanbevolen berichten

Waarvoor heb ik een PC nodig?: ALLES! Moet games kunnen draaien, photoshop, office, alle dagelijkse schooldingen, ...

Wat is mijn budget?: +- 1000

Een merkcomputer of een samenstelling?: Handigste lijkt me samenstelling, omdat ik wil upgraden later.

Ga ik overklokken?: Hmmm, te riskant

Ga ik later upgraden?: JEP

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig?: Goh geen idee eigenlijk. Wat denken jullie?

Ga ik zelf assembleren?: Helaas niet genoeg notie voor

Heb ik een besturingssysteem nodig?: Ja, maar twijfel tussen WIN7 en WIN8.1 .... :hmmmm:

Ga ik zelf installeren?: Moet wel lukken!

Heb ik een voorkeur aan onderdelen?: Behuizing die goed koelt en ventileert, aangezien hier twee katten (lees: stofbeesten) rondlopen.

Heb ik nog randapparatuur nodig?: Ja, nog een gaming toetsenbord en muis.

Heb ik specifieke wensen?: Ik kan geen bekabeld internet erop zetten dus het moet allemaal draadloos gebeuren (zucht). Ik haal een downloadspeed van 12 Mb momenteel. Dus ik wil er zeker van zijn dat ik online zal kunnen draaien.

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel?: België (Deurne, Antwerpen). Liefst niet van een webwinkel met de post laten komen. Vind ik nogal riskant!

Alvast bedankt, topteam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die nieuwe functies kunnen later, ook bij het upgraden, handig zijn.

De keuze tussen Windows 7 en Windows 8.1 is natuurlijk persoonlijk, maar 8.1 werkt praktisch alle nadelen van Windows 8 weg.

Mogen we een samenstelling geven bij Alternate? Dat ligt nog aardig in de buurt van Deurne, maar ze zijn wel iets prijziger :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jona,

Bedankt voor het snelle antwoord. Ik denk dat ik dan Windows 8.1 eens uitprobeer :)

Wel ik wil er gewoon zeker van zijn dat mijn onderdelen veilig aankomen! Indien jij een webwinkel weet die mij kan garanderen dat de pc niet zomaar even voor de deur wordt gedropt als ik niet thuis ben maar effectief naar een krantenwinkel of iets dergelijks wordt gebracht dan heb ik dat er graag voor over. Ik heb namelijk al slechte dingen meegemaakt op dit vlak.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor ;)

Heb een samenstelling voor je gemaakt bij Azerty.nl, heb er zelf al meermaals grote bestellingen geplaatst, allemaal zonder problemen verlopen. Je krijgt ook een Track & Trace code mee, zodat je altijd kan zien waar je pakje zich bevindt.

Als basis voor deze samenstelling heb ik het Basis Gamesysteem gebruikt uit onze Best Buy Guide. Gedetailleerde informatie over de onderdelen kan je daar vinden.

Wijzigingen:

Een Windows 8.1 licentie en assemblage door Azerty zijn inbegrepen.

Ook een deftig draadloos netwerkkaartje ontbreekt niet, met drie antennes kan Wi-Fi 'n' behaald worden met een goed bereik en degelijke snelheid.

Verder is er ook nog een razendsnelle Samsung EVO 120GB SSD aanwezig, voor het besturingssysteem. Als laatste heeft de videokaart een kleine upgrade gekregen tot de snellere AMD 280, met uitstekende koeling van MSI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.