Ga naar inhoud

kan geen koppeling openen


Koosbe

Aanbevolen berichten

Heb dus niet geprobeerd om twee browsers standaard te maken maar alleen IE. Heb ook op opnieuw instellen gebruikt.

Als ik nu IE open krijg ik eerst de startpagina en daarna de mededeling dat IE niet de standaard browser is en om goed te functioneren met windows 8 zou ik dat moeten doen.

Als ik dan op de balk druk waarop staat maak IE uw standaardbrowser krijg ik weer de popup met kan geen App vinden etc.

Heb dus alleen IE en google Chrome nog op de laptop staan.Dank je wel voor het meedenken.

Koos

In Windows 8 is IE in twee versies aanwezig, de desktop en metro versie (App).

Vanaf dat je Google Chrome op je PC zet wordt de metro versie uitgeschakeld.

Controleer toch nog eens onderstaande (zie ook bericht van Stegisoft).

Ga naar start-> Configuratiescherm-> standaardprogramma's-> uw standaardprogramma's instellen.

Je krijgt onderstaand venster, selecteer er Internet explorer en klik dan op dit programma als standaard instellen.

Klik dan nog op OK.

post-23245-1417705662,6774_thumb.jpg

Is het probleem dan nog niet opgelost moet er nagekeken of de bestandsextensie aan het juiste programma gekoppeld is.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.