Ga naar inhoud

Smartphone rond en om de 200 euro zonder abonnement regio limburg waar gaan halen ?


Aanbevolen berichten

Hallo ik woon in de regio Maaseik en wil een smartphone gaan kopen.

Ben gaan kijken in de MAC shop maar ik vind 500 euro echt veel te veel geld voor zo'n telefoon. Is het dat wel waard voor zon IPHONE vraag ik me af?

Ik ben op zoek naar een smartphone waar je wat mee kunt maar die toch niet te duur is.

Ik wil geen al te groot apparaat.

Ik hoop dit apparaat te kopen in de regio Maaseik Hasselt

Mensen die tips of suggesties hebben in wat ik zou kunnen kopen .

Laat maar horen

Alvast vriendelijk bedankt

Fijne dag no

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een bepaalde voorkeur voor het besturingssysteem?

Android is meer compleet, maar Windows Phone 8 is wel enorm gebruiksvriendelijk. Als je geen zware apps gaat draaien, is een iPhone te duur voor wat het biedt. Tegenwoordig zijn er veel smartphones die net hetzelfde kunnen aan een veel betere prijs.

Helaas ken ik niet veel van de winkels in Hasselt, maar ik zou gewoon bestellen bij een betrouwbare webshop, zoals bijvoorbeeld Bol.com & Coolblue.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo bedankt voor je antwoord.

Ik heb geen voorkeur voor een bepaald systeem. Ik vind de samsungs S3 S4 wel mooi maar als ik hoor dat zon ding dagelijks moet worden opgeladen dan schrik weeer weg.

Batterije power is echt heel belangrijk voor mij .

Ik wil mijn telefoon niet dagelijks moeten opladen.

Een smarthphone met een stevige batterij doet het voor mij maar als ik dan met met verkopers praat lijkt het alsof alle apparaten de beste battery s hebben op deze planeet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.