Ga naar inhoud

problemen met mail delivery


Lodeke87

Aanbevolen berichten

Ik heb sindsdien geen mails meer gekregen neen! Ik wacht best nog wat langer af zeker?
Inderdaad ... maar dat is toch al positief. Betekent meestal dat je mailadres maar 1 x mibruikt is voor SPAM en dat de actie nu beëindigd is. Maar zeker ben je daarvan nooit.

Je mag ondertussen al wel de gebruikte tools verwijderen:

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige keer had ik mijn wachtwoord niet gewijzigd, omdat ik eens wou kijken of het zonder ook lukte ... Kan ik de stappen hierboven gewoon nogmaals uitvoeren, want ik kreeg gisteren weer tientallen mail delivery failers ...

Ik heb nu eerst en vooral mijn wachtwoord gewijzigd en ik heb alvast de log hier in bijlage ingevoegd ...

Hartelijk bedankt en sorry voor het ongemak!

[ATTACH]30544[/ATTACH]

log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem lijkt toch te zijn dat je mailadres gekaapt is door professionele SPAMmers en dat dit gebruikt wordt voor bulk-verzendingen. Dit betekent dus niet dat er een besmetting op je PC zit. Maar heeft wel als onaangenaam gevolg dat je daar verder niets aan kan doen. Of je moet zelf van mailadres wijzigen ... dan ben je van die fictieve "mail delivery failures" af.

Het wijzigen van al je wachtwoorden is alvast een goede maatregel ... maar is - in dit geval - niet de ultieme oplossing, wél een veiligheidsvoorziening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.