Ga naar inhoud

laptop zeer traag


Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De minimum transfer rate van je HD is wat aan de lage kant maar denk niet dat ze de oorzaak is van je probleem.

Als je deze benchmark enkele keren achter elkaar doet zijn de resultaten dan slechter of beter?

Heb je ook last van traagheid als je opstart in Veilige Modus, druk tijdens het starten op de F8 toets en in het menu kies je voor Veilige Modus.

Wat levert dat op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerdere screenshots deden me twijfelen maar de derde uit je vorig bericht geeft toch wel aan dat er wat met je HD aan de hand is.

De snelheid zakt bijna helemaal weg en bij het opstarten zal je met die snelheid idd erg lang moeten wachten voor je aan de gang kunt.

Als je zo een test meermaals achter elkaar doet is bij een normale HD de afwijking vaak een paar MB/sec maar bij jou gaat het van 85MB/sec naar 1.3MB/sec wat toch wel extreem is.

Ik zou je willen adviseren om alvast je belangrijke bestanden veilig te stellen zolang het nog kan want je zal in de nabije toekomst moeten uitkijken voor een andere HD ben ik bang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.