Ga naar inhoud

Probleem malwarebytes


Aanbevolen berichten

Ik zal Avast effe verwijderen want ik krijg de schilden niet afgezet. Als ik in mijn menu op het icoontje ga staan en ik druk op de rechter muisknop en neem dan "schilden uitschakelen" krijg ik een mekding of ik dit wel zeker wil doen.

Klik ik op "ja" dan doet hij het niet.

Ik zal Combofix nogmaals uitvoeren.

Komt de log er automatisch op? Of moet ik hem ergens gaan zoeken?

Bedankt

Moet ik dit als Administrator uitvoeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb ik juist gedaan, op het einde van het blauwe scherm komt er "logbestand wordt voorbereid". Maar er komt niks.

En als ik op de c schijf ga kijken vind ik alleen

ComboFix 25/02/2014 14:22 teksdocument 1kb

mbr 25/02/2014 14:22 teksdocument 1kb

pend 25/02/2014 14:22 tekstdocument 1kb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start > uitvoeren of type het commando msconfig in het zoekvenster van het startmenu.

  • Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Alles uitschakelen"
  • Klik op Toepassen en daarna op Ok en herstart de computer.

Lukt het zo om normaal op te starten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan volgt er nu een nogal saai werkje voor jou. ;-)

Open msconfig opnieuw.

Vink daar de uitgevinkte items in de tab Opstarten geleidelijk terug aan en herstart telkens de computer.

Idem in de tab Services.

Blijf dit zo doen tot je gevonden hebt welke Opstarter of welke Service jouw probleem veroorzaakt.

(Je kan er meerdere tegelijk opnieuw aanvinken om zo je zoektocht wat in te korten)

Eenmaal de boosdoener gevonden is, vink je die terug uit. Alle andere mag je dan terug aanvinken.

Laat even weten welk bestand je probleem veroorzaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de TAB "opstarten" ging alles goed. In de TAB "Services" had ik problemen met deze twee.

MBAMScheduler Malwarebytes Corporation

MBAMService Malwarebytes Corporation

Deze heb ik uitgeschakeld en dan heb ik alles wat daarna kwam terug ingeschakeld en had ik geen problemen meer met opstarten.

Nu heb ik nog een klein probleempje (als we toch bezig zijn :-)) ik kan nog wel bewegen met de muis via de mousepad maar ik kan er niet meer op klikken. Met de knoppen van de mousepad lukt het nog wel. Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Malwarebytes mag je verwijderen via het Configuratiescherm.

Voer deze tool nog uit om de gebruikte tools te verwijderen en systeemherstel te resetten:

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:


  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Voor je nieuwe vraag maak je beter een nieuwe topic aan in het Hardware forumdeel. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.