Ga naar inhoud

Telenethomespot verdringt telkens mijn toegang tot het internet


Aanbevolen berichten

dag allemaal,

ik heb sedert een maand last van publiciteit van (mijn eigen provider dan nog wel) TELENET bij wie ik een contract heb ......Ze lanceren nu iets nieuw:"telehome-spot"en telkens ik wil inloggen op internet krijg ik op volledig scherm deze pubpagina ! eerst wist ik niet hoe dat weg te krijgen,en nu moet ik telkens ik mijn netwerk wil openen éérst de verbinding met telehomespot-verbinding verbreken en inloggen op telenet-FCDAG verbinding waarmee ik al jaren verbonden ben.

Dit is telkens tijd verlies en ergernis !

Ik heb via telenet reeds geklaagd en gevraagd om dat op te lossen ,maar tevergeefs !!!

Ok stel ik vast dat mijn pc traag werkt en enkele gebreken vertoont zoals:"pagina is verlopen" en" windows verkenner werkt niet meer", enz.....maar ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.....zou ik een virus of ????zo iets hebben ?

ZEEAJUINTJE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de website Mijn Telenet kan je de telenet homespot uitschakelen op je modem/router.

Andere optie is de instellingen van je draadloze netwerk aanpassen.

Open het netwerkcentrum en klik aan de linkerkant op draadloze netwerken beheren.

Dubbelklik op je normale verbinding (telenet-FCDAG dus)

Je krijgt nu een venstertje met de eigenschappen van de verbinding.

Ga naar de tab verbinding en vink de 2de optie (verbinding maken met een beschikbaar voorkeursnetwerk) uit.

De 1ste en de 3de optie vink je aan.

Klik op OK om te bevestigen.

Selecteer dan de andere draadloze netwerken (die je niet gebruikt of wil gebruiken) en klik op verwijderen.

Sluit het netwerkcentrum.

Normaal wordt je nu omgezet naar je normale netwerk (indien nodig) en de volgende keer zal je automatisch op je telenet-FCDAG terechtkomen.

Probeer eerst of je dit kan klaren en dan kijken we verder voor de andere problemen als het nog nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.