Ga naar inhoud

[OPGELOST] afdrukken in outlook express


kranalre

Aanbevolen berichten

Sinds kort wordt de tekst van de mails die ik vanuit outlook express afprint steeds in een erg groot lettertype afgedrukt. Voorheen was dit niet het geval en om een onbekende reden is dit sinds kort veranderd. Ik dacht eerst dat het te maken had met de instellingen van de printer maar Word-documenten worden wel correct afgedrukt.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen zodat de mails weer in een normale lettergrootte worden afgedrukt.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb het nagekeken en de lettergrootte stond op normaal. Indien ik de tekengrootte wijzigde in kleiner, verkleinde de tekst op het scherm maar dit had geen effect op de grootte van de afgedrukte tekst.

Uiteindelijk heb ik bij de printereigenschappen de standaardherstellingen laten herstellen en nu lijkt het probleem opgelost. De tekst wordt weer op normale grootte afgedrukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.