Ga naar inhoud

PC crash


Lipton

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, eventjes een klein probleempje.

Gisteren wilde ik nog eens op mijn oud account van Runescape inloggen, heb al jaren niet mee gespeeld. Ik was nog maar amper ingelogd om mijn pc crashte. heb nu al enkele keren opnieuw willen inloggen maar toch steeds na maximaal 30 minuten crashte mijn pc. persoonlijk vindt ik dit nogal raar. Verder heb ik geen problemen met mijn pc en hij draait nogal redelijk gemakkelijk BF3, Crysis3 MetroLL etc...

Ik weet dat ik 4 jaar geleden ook problemen had dat RS altijd crashte (was ook 1van de redenen waarom ik stopte met spelen). Heb hem zeker 3 keer naar mijn pc winkel binnen gebracht maar konden niets vinden.

Nu om eerlijk te zijn: mijn vertrouwen in hun heeft een jaar geleden wel een serieuze deuk gekregen. Mijn CPU had toen wel extreem hoge temperaturen tot 70 en zelfs tot 100 graden bij stresstesten. heb hem ook binnen gedaan en vertelde dat het waarschijnlijk de koelpasta was dat vervangen moesten worden maar ik kreeg te horen dat dit niet moest. Heb dit dal zelf gedaan, ben totaal geen fan om vanbinnen in mijn pc te prutsen, maar dan toch gedaan. Nu draait hij idle 31° graden in een kamer van 21°. en dan heb ik al zeker 1 jaar mijn pc vanbinnen niet meer uit gekuist.

En nu crasht hij weeral. Denk niet dat het malware of virussen zijn.

mijn pc specs:

http://speccy.piriform.com/results/LmmTrvLGT5R13H6ikg0AekV

Pc is ongeveer 5 jaar oud.

Voeding: 430 Watt

Zou het kunnen dat mijn Voedig gewoon tekortschiet?? Is RS dan zoveel zwaarder dan BF3, Crysis3 MetroLL...

Eventjes het BC log

==================================================

Dump File : Mini031914-01.dmp

Crash Time : 19/03/2014 16:07:13

Bug Check String :

Bug Check Code : 0x00000124

Parameter 1 : 0x00000000

Parameter 2 : 0x85eca028

Parameter 3 : 0xb2000040

Parameter 4 : 0x00000800

Caused By Driver : hal.dll

Caused By Address : hal.dll+69dd

File Description : Hardware Abstraction Layer DLL

Product Name : Microsoft® Windows® Operating System

Company : Microsoft Corporation

File Version : 6.0.6002.18005 (lh_sp2rtm.090410-1830)

Processor : 32-bit

Crash Address : ntoskrnl.exe+bb7dd

Stack Address 1 : hal.dll+69dd

Stack Address 2 : ntoskrnl.exe+aef6c

Stack Address 3 : hal.dll+68f1

Computer Name :

Full Path : C:\Windows\Minidump\Mini031914-01.dmp

Processors Count : 4

Major Version : 15

Minor Version : 6002

Dump File Size : 160.160

==================================================

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.