Ga naar inhoud

plots het scherm volledig wit. ?


Aanbevolen berichten

Herkent iemand dit probleem ?

In het midden van om het even welke activiteit op de laptop wordt plots het scherm volledig wit. De computer reageert op niets meer en kan enkel nog worden uitgeschakeld met de aan/uit-toets.

Het betreft een HP Pavilion 15-e099eb notebook.

Iemand een idee waardoor dit veroorzaakt wordt, en vooral ook : hoe het kan vermeden worden ?

Dank voor alle nuttige tips !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoe lang staat de laptop aan als dit gebeurt?

Is dit altijd ongeveer hetzelfde of verschilt het van keer tot keer?

Heb je dit ook in veilge modus?

Opstarten in veilige modus doe je door herhaaldelijk te drukken op de toets F5 (of F8) zodra je de stroom hebt aangezet.

Normaal krijg je dan een menu met een aantal opties.

Kies voor veilige modus met netwerk.

In veilige modus heb je wel niet alle mogelijkheden van windows ter beschikking en dus kan het zijn dat niet alles werkt zoals je gewend bent.

Voor gewoon gebruik van office en surfen is er echter geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms per direct bij het opstarten. Aantal keren en de momenten verschillen van dag tot dag. Het is heel vervelend. Want dan moet ik via de aan en uitknop de laptop helemaal uitschakelen en opnieuw herstarten en hopen dat het niet meer gebeurd, indien het weer gebeurd moet het weer uit en zo gaat het maar door. Soms herstelt het zelf trg maar dat gebeurd heel soms.

De wit beeld is altijd hetzelfde verschilt niet in kleur of dergelijke.

Via veilige modus heb ik nog niet geprobeerd. Ik wist niet dat het via F5 of F8 kon. Heb ik dan ook vandaag geleerd. Met deze danku! (sorry ik en de computer...., hihi ieder zo zijn ding...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kweezie en Zirion bedankt voor reacties.

Kweezie wel ik denk dat het volgens veilige modus niet voorkomt. Aangezien je soms er heel lang mee moet werken vooralleer het een keer voorkomt. Maar bij het ander komt het wel nog steeds voor, wel minder dan eerder.

Zirion eerste wat ik krijg bij opstarten is een wit scherm wat ik niets mee kan doen en trg dus uit moet met de uit en aan knop. Maar nu doe ik het via F5 of F8 en soms hersteld het en soms niet... En als het gelukt is met de F5 dan krijg ik precies wat ik moet krijgen (dus mijn wachtwoord invoer :-) )

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.