Ga naar inhoud

[OPGELOST] tracks bijvoegen


grijzegeus

Aanbevolen berichten

hello ik werk (probeer) met nero 8 en ik wil een audio cd maken vanaf een bestaande muziek cd. dat lukt en ik sluit de cd niet af zoadat ik normaal gezien in de toekomst nog tracks zou kunnen bijzetten,. vanaf ik dit wil doen krijg ik een waarschuwing dat de extra sessie geen "iso/xa modus 2 is" en er afspeelmoeilijkheden zulen zijn.

kan iemand me helpen met te zeggen hoe ik aan een niet gesloten cd nog extra tracks kan toevoegen

bedankt en groeten

grijzegeus

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij een audiocd niet.

De normale cdspelers kunnen er namelijk niet mee overweg dat ze een audio-cd krijgen die nog niet gefinaliseerd is, dus die gaan ook niets kunnen doen met multisessies. De enige manier is ofwel met een CDRW werken (maar niet alle radio's kunnen RW's lezen), of met mp3's werken (want dat zijn dataschijven, daar kunnen ze wel weer mee overweg) maar niet alle radio's kunnen mp3's uitlezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

masters

eerst en vooral bedankt voor je reactie.

mijn probleem is niet het afspelen maar wel het bijvoegen van tracks en als de schijf zijn capaciteit heeft bereikt hem afsluiten zodat hij kan gespeeld.

kort ik zet 10 tracks op een cd en nadien wil ik van een andere audio-cd nog 5 tracks bijvoegen enz......

bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Masters al zei: bij een audio cd kan je geen multisessie gebruiken.

Een audio-cd zal altijd afgesloten (gefinaliseerd) worden.

Je kan wel eerst alle tracks (van verschillende cd's) die je op die cd wil zetten naar een zelfgekozen map rippen en dan daarvan een audio-cd maken. Zoek eventueel in de helpbestanden hoe je een "compilatiecd" maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.