Ga naar inhoud

Google Chrome


arrows

Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dan kan je proberen een systeemherstel te doen naar het herstelpunt voor die update(s).

Schakel dan (tijdelijk) de automatische updates uit en zie of dat iets oplevert.

Als het probleem daarmee opgelost is, kan de updates 1 voor 1 handmatig installeren.

Test na elke update of het probleem terugkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag KWeezie

Ik heb een herstelpunt gemaakt zoals hier eerder beschreven op dit forum... ik hoop dat ik dit goed heb gedaan want ben niet zo thuis in die dingen.

Echter zonder resultaat. Vandaag alweer geen geluid :-( ik word er moedeloos van...

Ik snap echt niet hoe dat zo plots komt. Een update naar windows 8.1 kan soms toch geen redding brengen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het rare is: ik start op en heb terug geluid en na een tijdje terug niks meer en wat ik echt raar vind bv als ik een filmpje op youtube opstart staat het luidsprekertje helemaal af dus op stil en krijg ik toch geluid.

Ook muziek dat ik opgeslagen heb kan ik soms niet beluisteren en dan weer wel.

aangepast door arrows
Link naar reactie
Delen op andere sites

Best Kweezie

Hier ben ik terug... blijkbaar had ik het toch niet goed gedaan

Ondertussen is het herstelpunt naar een vorige update wel gelukt...

Tis te zeggen.. ik had er 2 een van 5 juli een windows update en een van 10 juli een windows update.. essentiele...

Heb die van 5 juli genomen...

Tot nu toe werkte het perfect en had ik geluid...

Ik weet wel niet hoe ik de automatische updates moet afzetten... dus ik vrees dat wanneer ik die updates terug binnenkrijg... het terug hetzelfde zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om de Automatische Windows Updates uit te schakelen, ga je als volgt te werk.

Ga naar Configuratiescherm - Systeem en beveiliging - Windows Update.

Klik in het linkerdeelvenster op Instellingen wijzigen.

Kies onder Belangrijke updates voor naar updates zoeken maar laat mij bepalen of ik ze wil downloaden en installeren.

Klik op OK om te bevestigen.

Dan kom je weer op de windows Updates terecht.

Klik nu aan de linkerkant op Naar updates zoeken.

Het kan een tijdje duren maar je krijgt dan een lijst met de updates die je nog moet installeren.

Kijk eerst of er een update bij is voor hardware drivers, in casu geluidsdrivers en vink deze dan alvast uit.

Klik er dan op met rechts en kies voor update verbergen. Deze update zal dan niet meer worden aangeboden.

De andere updates kan je dan 1 voor 1 installeren zoals uigelegd in mijn vorig bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel alweer Kweezie! Wat zijn jullie toch fantastische gasten... :-)

Ondertussen is de automatische update uitgeschakeld, maar zoeken naar Updates wil hij niet doen. Ik krijg steeds de melding: U moet uw pc opnieuw opstarten om de installatie van vorige update te voltooien.

Mag ik dit doen?

Anderzijds zag ik gisteren bij de herstelpunten 2 data nl 5 en 10 juli. Als ik nu bij geschiedenis van updates ga kijken, zie ik verschillende data... (en daar staat nog steeds geslaagd bij)

en ik zag ook dit bij geschiedenis: (KB2974008): Beveiligingsupdate voor Internet Explorer Flash Player voor Windows 8 voor x64-systemen

Installatiedatum: ‎10/‎07/‎2014 18:50

Installatiestatus: Geslaagd

Type update: belangrijk

Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld bij een softwareproduct van Microsoft dat invloed kan hebben op uw systeem. Installeer deze update van Microsoft om uw systeem hiertegen te beveiligen. Zie voor een complete lijst met problemen die in deze update zijn opgenomen het bijbehorende Microsoft Knowledge Base-artikel. Nadat u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer wellicht opnieuw opstarten.

Meer informatie:

Microsoft Security Advisory: Update for vulnerabilities in Adobe Flash Player in Internet Explorer: July 8, 2014

Help en ondersteuning:

Microsoft Support

Kan die update van flashplayer er soms iets mee te maken hebben?

Alvast bedankt he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen is de automatische update uitgeschakeld, maar zoeken naar Updates wil hij niet doen. Ik krijg steeds de melding: U moet uw pc opnieuw opstarten om de installatie van vorige update te voltooien.

Mag ik dit doen?

Ja, je mag de pc herstarten.
en ik zag ook dit bij geschiedenis: (KB2974008): Beveiligingsupdate voor Internet Explorer Flash Player voor Windows 8 voor x64-systemen

Installatiedatum: ‎10/‎07/‎2014 18:50

Kan die update van flashplayer er soms iets mee te maken hebben?

Dat zou best kunnen.

Controleer of het geluid normaal werkt na het herstarten van de pc.

Ga dan naar de Windows updates en laat naar updates zoeken.

Als de KB2974008 als enige update word aangeboden, hoef je deze niet te installeren.

Als er meerdere updates worden aangeboden, vink dan KB2974008 uit zodat deze niet geïnstalleerd wordt.

Herstart de pc na de installatie van de updates en controleer of het geluid nog steeds normaal werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.