Ga naar inhoud

HP pavilion dv4000


manneke

Aanbevolen berichten

Hoi Pc-helpers,

Ik heb een vraagje in verband met de laptop (HP Pavilion dv4000) met windows 7 erop

Bij opstart heb ik sinds vorige week een donker scherm

Ik kan wel zien wat er gebeurd maar heel donker

Wanneer ik dan het (dichtklap)knopje van het scherm indruk heb ik even duidelijk beeld

Na dit enkele keren ongeveer 10 à 15 x gedaan te hebben is alles in orde

Dan blijft alles duidelijk voor de rest van de dag

Zou het helpen als ik daar eens met een contact spray inspuit,wel zonder stroom op de laptop

Of is er iets anders dat ik kan doen

Alvast bedankt

grts Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Peter,

Bij opstart heb ik sinds vorige week een donker scherm

Ik kan wel zien wat er gebeurd maar heel donker

Wanneer ik dan het (dichtklap)knopje van het scherm indruk heb ik even duidelijk beeld

Na dit enkele keren ongeveer 10 à 15 x gedaan te hebben is alles in orde

  • Per ongeluk het scherm licht uitgeschakeld?
  • Indien Neen, probeer het volgende (indien mogelijk): een externe beeldscherm aansluiten aan de laptop.
    Indien het beeld goed is, dan is hoogstwaarschijnlijk de backlight inverter defect.

Zou het helpen als ik daar eens met een contact spray inspuit,wel zonder stroom op de laptop

Dat zou ik zeker niet doen.

aangepast door iEscape
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

iEscape,

Vind het wel raar dat wanneer ik hier thuis de laptop afsluit en open laat dat deze zonder probleem opstart

Dus hij geeft enkel problemen wanneer het scherm is dichtgeklapt geweest

Heb eens geprobeerd om de laptop op de tv aan te sluiten maar vanaf windows 7 gaat dit niet meer met deze laptop

Het is geen nieuwe hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Peter,

U kunt nog een controle uitvoeren door met een zaklamp op het beeldscherm te schijnen en dan zou alles zichtbaar moeten zijn.

Misschien de laptop meenemen naar een kennis of zo, waar u de laptop kunt aansluiten aan een beeldscherm om te testen?

Ik heb ook aan collega's hardware experts gevraagd om bij dit topic mee te kijken xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.