Ga naar inhoud

Nation zoom


Harry

Aanbevolen berichten

Als ik via Explorer op internet ga had ik tot kort geleden startpagina, nu

verschijnt iedere keer nation zoom.

Heb v alles geprobeerd, maar krijg het niet verwijderd of veranderd in startpagina.

Wie heeft een oplossing om dit probleem te verhelpen ?

Ook via configuratie - Programma's verwijderen niet op te lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb denkelijk de door U gevraagde bijlage toegevoegd, hopelijk kunt U mij verder helpen.

- - - Updated - - -

[ATTACH]31679[/ATTACH]

Als ik via Explorer op internet ga had ik tot kort geleden startpagina, nu

verschijnt iedere keer nation zoom.

Heb v alles geprobeerd, maar krijg het niet verwijderd of veranderd in startpagina.

Wie heeft een oplossing om dit probleem te verhelpen ?

Ook via configuratie - Programma's verwijderen niet op te lossen.

log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je Java software is verouderd.

Oudere versies hebben lekken die malware de kans geeft om zich te installeren op je systeem.

Ga naar Java en download daar de correcte Java versie.

  • Klik op "Gratis Java-download".
  • Ga akkoord met de licentiebepalingen en klik op de button voor de gratis download.
  • Het bestand JavaSetup wordt aangeboden - kies hier voor "bestand opslaan".
  • Sluit alle programma's die eventueel open zijn - zeker je web browser!
  • Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst.
  • Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE of JAVA) in de naam.
  • Klik dan op Verwijderen of op de Wijzig/Verwijder knop.
  • Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.
  • Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.
  • Klik vervolgens op JavaSetup om de nieuwste versie van Java te installeren.
  • Vink de installatie van de Ask toolbar uit en ga dan verder met de installatie.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

  {95324e44-4b0a-47a9-8f77-9c6415e51c29};c
 C:\Program Files (x86)\IncrediMail_MediaBar_Nederlands_2;fs
 {2d8d9acc-f6d7-4362-8876-a275ca929591};c
 {3593C8B9-8E18-4B4B-B7D3-CB8BEB1AA42C};c
 C:\Program Files (x86)\SupTab;fs
 {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0};c
 {CCC7A320-B3CA-4199-B1A6-9F516DD69829};c
 {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1};c
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0}];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{3593C8B9-8E18-4B4B-B7D3-CB8BEB1AA42C}];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0}];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{95324e44-4b0a-47a9-8f77-9c6415e51c29}];r64
 C:\Users\Harry\AppData\Roaming\SupTab;fs
 C:\ProgramData\IePluginService;fs
 C:\Users\Harry\AppData\Roaming\sweet-page,fs
 C:\Windows\ACF5FE1B377240688B872D2A6EFD0A05.TMP;f
 C:\AdwCleaner[s1].txt;f
 C:\AdwCleaner[R1].txt;f
 C:\Program Files\Web Assistant;fs
 emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "Options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan

  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nieuwste Java geinstalleerd, firewall uitgeschakeld, zoek EXE eenmalig toestemming gegeven naar buroblad gekopieerd, maar als ik dubbelklik gebeurd er niets, en met welk programma moet het openen ?

gr Harry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb v alles geprobeerd, na zoek exe gaat het niet goed. Heb wel een keuze waarmee exe te openen, welke moet deze zijn ? en waar naartoe moet ik een kopie

v Uw toegevoegde uitdraai kopieeren ???

gr Harry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien zoek gescand heeft krijg je op de C-partitie een bestandje met naam Zoek-results.log. Dat kan je IN een bericht plakken of als bijlage AAN een bericht hangen via "meer opties" en "beheer bijlagen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst iets anders dan:

Download 51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.pngMalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.

  • Dubbelklik op mbam-setup-2.0.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen, de volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.

  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.
  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
    • Klik vervolgens op de knop Acties toepassen, bij de melding dat uw computer opnieuw opgestart moet worden klikt u op Nee.
    • Klik vervolgens op de knop Bekijk gedetailleerd logboek en klik op de knop exporteer en kies de optie tekstbestand (*.txt).
    • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    • Dit bestand zal standaard op uw bureaublad worden opgeslagen.

532aab157609a-MBAM-Scan.png

MalwareBytes' Anti-Malware logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand wat u zojuist heeft opgeslagen als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in Malwarebytes Anti-Malware bij Historie > Programmalogboeken)
  • Plaats de inhoud van dit logbestand in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.