Ga naar inhoud

Nation zoom


Harry

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Flink wat opgeruimd ... nu de volgende stap dan:

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean als er items zijn gevonden.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan niet op het internet komen met de PC, daarom een foto gemaakt v het probleem en met de Ipad naar U gezonden,

zie bijlagepost-48733-1417705750,2529_thumb.jpgpost-48733-1417705750,2529_thumb.jpg

Svp hulp, de mailbox v de Pc werkt nog wel alleen Kan niet op het internet en dus ook Adwcleaner downloaden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows start gewoon op, wat erg lang duurt , hoe te openen in veilige modus ?

heb wel een internet verbinding, maar kan niet via explorer op het www komen, en dus ook

de handelingen zo als U aangeeft niet uitvoeren, Pc geeft aan "Het externe apparaat of de externe bron accepteert de verbinding niet" Het modem v de stroom gehaald en opnieuw aangesloten, werkt ook niet.

gelukkig werk de Ipad nog, vandaar dat ik U kan bereiken.

svp hulp, weet niet meer wat te doen

gr Harry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik met f8 inderdaad gedaan, kan wel me mail ontvangen, maar niet op www komen, denkelijk zoals in de bijlage v vanmorgen

het probleem met nation zoom

Geen idee wat te doen, heeft U misschien de mogelijkheid, om mijn PC via het internet te bekijken en eventueel aan te passen.

heb weleens gehoord dat zoiets tot de mogelijkheid zou behoren.

gr Harry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je - eventueel via een andere PC - de gevraagde tools downloaden en deze op een USB-stick zetten ? Zo ja, dan mag je van daaruit de programma's uitvoeren. Hulp-op-afstand (wat inderdaad technisch mogelijk is), voeren wij hier op PCH principieel niet uit, jammer !

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.