Ga naar inhoud

Een te hoog Processor Gebruik


Glenn

Aanbevolen berichten

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Reeds geinstalleert en ik hoop dat dit de oorzaak is wat mij als "leek" nogal onwaarschijnlijk lijkt...

Kan het na uw mening het probleem zijn waar ik tegen aan loop en zo ja hoe kan het dat usb-port software problemen veroorzaakt met het ge/ver-bruik van een CPU.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het momenteel met je CPU gebruik? Of dit je probleem gaat oplossen zullen we moeten afwachten al zat er iets mis met je USB 3.0 driver.

Of de oorzaak die driver is, kan ik niet bevestigen maar een conflict met een andere driver of programma zou ook nog best kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loopt momenteel erg stabiel, heb hem ook even goed ge stress test zonder een centje pijn maar ik wacht nog even af

De machine loopt zo'n 15 tot 25% capaciteit met de standaard programmas op de achter grond zoals: skype, firefox Steam en momenteel teamspeak, ik zelf heb er geen idee van of 25% "idle" goed of slecht is voor een i5-4570 3,40GHz.. ik denk dat we het werk geheugen af kunnen sluiten als potentieel probleem na de test die uitgevoerd is

aangepast door Glenn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Druk gelijktijdig de toetsen Ctrl-Alt en Delete in en kies nu "Taakbeheer starten".

Selecteer de Tab Processen en klik vervolgens onderaan op "Processen van alle gebruikers weergeven".

Klik nu op de hoofding van de kolom "processor" tot de processen die cpu verbruiken bovenaan staan.

Zo zie je welk proces het meeste van je cpu kracht vraagt.:top:

Maak nu van je Taakbeheer een afbeelding en voeg dit toe als bijlage in je volgende bericht zodat wij kunnen zien welk Proces/Processen zorgt voor de hoge CPU belasting.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.