Ga naar inhoud

windows 7 64bit nieuwe installatie


Aanbevolen berichten

ik heb de procedure gevolgd zoals ik al zei. Maar het gaat niet omdat mijn harde schijf niet meer GTP is en daardoor herkend hij geen enkele windows cd meer niet windwos 98, xp, windows7 32 bit en windwos 7 64 bit .. hij zegt telkens dat als u het apparatstuurprogramma voor toegang tot de harde schijf wilt installeren dient u het installatiemedium te plaatsen dat de stuurprogrammabestanden bevat. klik vervolgens op ok .. ommerking: het installatiemedium kan een diskette, cdrom of usb flashstation zijn.. dan druk ik op ok met de nieuwe legale windwos cd 64 bit in het staion en zegt hij: er zijn geen ondertekende apparaatstuurprogramm's gevonden. Controleer of het installatiemedium de juiste stuurprogramma's bevat en klik ok.. dan kan ik gaan bladeren op mijn cdrom van windwos 7 64 bit en klikik oke en krijg terug dezelfde foutmeding. ...

ik volg de installatie tot stap 2 en dan gaat het mis zoals ik hier beschrijf

Je moet de procedure volgen zoals in deze link uitgelegd, lukt dat niet geef dan door vanaf waar het fout (anders) gaat.
aangepast door vincent67
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.